Szanowny Kliencie!

Jeśli kupiłeś towar w naszym sklepie pamiętaj, że:

  1. To zakupy bez ryzyka! Możesz zwrócić przesyłkę w ciągu 30 dni od momentu jej otrzymania. Jedynym warunkiem jest, że produkt nie może nosić znamion użytkowania. Dotyczy to również wymiany niepasujących rozmiarów, kolorów produktów. Towar zwracany należy odesłać na własny koszt dołączając oryginał dowodu zakupu.
  2. Jeżeli w przesyłce dostałeś towar niepełnowartościowy (czyli z wadami fabrycznymi technicznymi, mechanicznymi możesz zażądać jego wymiany na pełnowartościowy). W takim przypadku produkt ten należy spakować i wysłać (wyłącznie paczką bez pobrania) do Działu Reklamacji TV PRODUCTS załączając kopię dowodu zakupu oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
  3. Jeśli w trakcie użytkowania produktu ujawni się jakaś jego wada ukryta i chcesz go reklamować wówczas należy zastosować się do procedury reklamacyjnej podanej na dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej.
Na każdy towar udzielamy 2 lata gwarancji. W tym czasie bezpłatnie usuwamy wady fabryczne powstałe na skutek wadliwego wykonania produktu lub wady ukrytej materiału. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niezgodnego z instrukcją użytkowania produktu lub jego naturalnego zużycia.

Reklamowany produkt należy spakować i wysłać do Działu Reklamacji TV PRODUCTS.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać:

Wszystkie przesyłki z towarem należy nadawać na adres:

TV PRODUCTS Sp. z o.o.
SERWIS
ul. Parkowa 12 
43-365 Wilkowice

Zobowiązujemy się ustosunkować do każdej reklamacji w terminie do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do naszej siedziby. W żadnym przypadku nie przyjmujemy paczek za pobraniem i wysłanych na nasz koszt.

Jeśli w powyższych informacjach nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, możesz skontaktować się z naszym serwisem:
telefonicznie pod numerem: 506 619 842 (w godzinach od 8 do 14.30)
poprzez e-mail na adres: serwis@tvproducts.pl
wypełniając poniższy formularz:


Imię:
Nazwisko:
Telefon kontaktowy:
E-mail:

Opis problemu/zapytanie: